Facebook Pixel
VISI PRODUKTI

Es piekrītu visiem saitē minētajiem noteikumiem un nosacījumiem:

  1. 1. SAVIENOJUMI
    • 1.1 Pārdevējs ir MB Manola. Juridiskās personas kods 306402133, PVN maksātāja kods LT100016279411. Pārdevēja kontaktinformācija. +370 656 35353, E-pasts info@outpro.lv.
    • 1.2 E-veikals" ir elektroniskais veikals, kas atrodas tīmekļa vietnē pēc adreses www.outpro.lv.
    • 1.3 Klients ir persona, kas pasūta vai iegādājas preces no Interneta veikala.
    • 1.4 Darba diena ir katra nedēļas diena, izņemot sestdienu un svētdienu un svētku dienas, kas saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem ir pasludinātas par brīvdienām.
    • 1.5 Personas dati - Privātuma politikā norādītie Klienta dati.
    • 1.6 Privātuma politika - Pārdevēja apstiprināts dokuments, kurā sniegti galvenie noteikumi par Personas datu vākšanu, apkopošanu, apstrādi un uzglabāšanu, kā arī citiem ar šī interneta veikala izmantošanu saistītiem aspektiem.
    • 1.7 Noteikumi un nosacījumi - šie pirkuma noteikumi un nosacījumi, kuros aprakstīti noteikumi par preču iegādi Interneta veikalā.
    • 1.8 Konts - Klienta reģistrācijas Interneta veikalā rezultāts, kā rezultātā tiek izveidots konts, kurā tiek glabāti Klienta sniegtie personas dati un informācija par Interneta veikalā veiktajiem pasūtījumiem.
  2. 2. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
    • 2.1 Šie Noteikumi un nosacījumi ir juridisks dokuments, kas jāievēro gan Pircējam, gan Pārdevējam. Noteikumos un nosacījumos ir izklāstītas Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumi, citi pirkuma līguma noteikumi un nosacījumi, kā arī noteikumi, kas attiecas uz pirkumu Interneta veikalā. Mēs iesakām rūpīgi izlasīt Noteikumus un nosacījumus un Privātuma politiku un pārliecināties, ka esat tos pareizi sapratis, pirms pasūtāt preces no Interneta veikala. Ja jūs nepiekrītat Noteikumu un nosacījumu un/vai Privātuma politikas noteikumiem, jums nevajadzētu izmantot Interneta veikalu.
    • 2.2Jums ir tiesības:
      • 2.2.1 rīcībspējīgas fiziskas personas, t. i., personas, kuras ir sasniegušas pilngadību un kuru rīcībspēju nav ierobežojusi tiesa;
      • 2.2.2 nepilngadīgajiem vecumā no 14 līdz 18 gadiem ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, ja vien viņiem nav savu ienākumu;
      • 2.2.3 juridiskām personām, kas rīkojas ar pilnvaroto pārstāvju starpniecību;
      • 2.2.4 visu iepriekš minēto personu pilnvarotie pārstāvji.
    • 2.3 Veicot pasūtījumu šajā Interneta veikalā, Pircējs apstiprina, ka viņam/viņai ir tiesības iegādāties preces Interneta veikalā.
    • 2.4 Lai apstiprinātu to datu pareizību, kas sniegti, reģistrējot Kontu Interneta veikalā, Pircējam tiek nosūtīts e-pasts ar lūgumu apstiprināt sniegto datu pareizību.
    • 2.5 Preces tiek uzskatītas par pasūtītām, kad Pircējs saņem apstiprinājumu, ka Pircēja pasūtījums ir veikts, izmantojot Pircēja norādīto e-pasta adresi. Ja Pircējs izvēlas samaksāt par Precēm pasūtījuma iesniegšanas brīdī, pasūtījums tiek uzsākts pēc tam, kad nauda ir ieskaitīta Pārdevēja bankas kontā.
  3. 3. PIRCĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
    • 3.1 Tiesības atteikties no preču pārdošanas līguma

      Pircējam ir tiesības atteikties no līguma 30 dienu laikā, nenorādot iemeslu, ja viņš veic pirkumu Outpro.lt kā patērētājs. Atteikuma termiņš beidzas 30 dienas pēc dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, ir ieguvusi preces fiziskā valdījumā.

      Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs var sniegt attiecīgu informāciju, pieslēdzoties savam Kontam un iesniedzot atgriešanas informāciju sadaļā "Pasūtījumi". Ja Pircējs ir iegādājies preci, nereģistrējot kontu, Pircējs var informēt par preces atgriešanu, sniedzot informāciju atbildē uz e-pastu, kas saņemts kā pasūtījuma apstiprinājums. Lai izvairītos no atteikuma termiņa nokavējuma, ir pietiekami paziņot Pircējam par nodomu izmantot atteikuma tiesības pirms atteikuma termiņa beigām. Ja Pircējs nolemj izmantot atteikuma tiesības, Pārdevējs atmaksā Pircējam par Precēm saņemto kopējo summu ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc Pircēja paziņojuma par atteikumu saņemšanas. Gadījumā, ja Preces tiek atgrieztas citādi, nekā noteikts Noteikumu un nosacījumu 3.5. punktā, Pircējs sedz tiešās atgriešanas izmaksas. Naudas atmaksa tiek veikta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ko Pircējs izmantoja sākotnējā maksājuma darījumā, un līdzekļi tiek atgriezti Pircēja kontā, no kura tika veikta samaksa par Precēm.

      Pārdevējs nav atbildīgs par neizpildītu vai aizkavētu atpakaļ nosūtīto preču pasūtījumu, ja Pircējs nepareizi sniedz atpakaļ nosūtīšanai nepieciešamos datus. Pircējam nekavējoties un jebkurā gadījumā 30 dienu laikā no dienas, kad viņš ir iesniedzis Pārdevējam pieprasījumu atteikties no preču pirkuma līguma, ir jānosūta preces atpakaļ Pārdevējam vai jāatgriež tās veikalos, kas norādīti Interneta veikala tīmekļa vietnē.

      Pārdevējam ir tiesības nepabeigt preču atmaksas procedūru, kamēr tas nav saņēmis atpakaļ nosūtītās preces vai pierādījumu, ka Pircējs ir nosūtījis atpakaļ nosūtītās preces, atkarībā no tā, kas notiek agrāk. Pircējs ir atbildīgs par jebkādu preču vērtības samazinājumu, kas radies darbību rezultātā, kuras nav nepieciešamas, lai noteiktu preču veidu, īpašības un darbību.

    • 3.2 Preču atgriešanas nosacījumi saskaņā ar Noteikumu un nosacījumu 3.1. punktu
      Pircējs izmanto Noteikumu un nosacījumu 3.1. punktā minētās tiesības tikai tad, ja ir spēkā visi turpmāk minētie nosacījumi:
      • 3.2.1 preces nav bojātas vai to izskats nav būtiski izmainīts;
      • 3.2.2 izstrādājums nav nodilis un ir saglabājis savas lietošanas īpašības;
      • 3.2.3 precēm ir visas etiķetes, aizsargplēves u. c., kas bija neskartas pirkuma brīdī un nav nogrieztas gan no iekšpuses, gan ārpuses. Ja etiķetes noņemšana bija nepieciešama, lai pārbaudītu preces, Pārdevējs ir tiesīgs nepieņemt preces bez etiķetēm, ja tas var pierādīt, ka tam rodas papildu izmaksas (jaunas etiķetes izgatavošanas izmaksas, validācijas izmaksas) vai ka šādu etiķešu noņemšanu nav iespējams atjaunot un ka preces ir zaudējušas savu oriģinalitāti. Pircējs nav tiesīgs atgriezt preces, kas pēc piegādes ir izplēstas un nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, piemēram, zeķbikses, zeķes, zeķubikses un līdzīgas preces, trikotāžas vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļu, šūtu vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļu, naktskrekliņus, pidžamas, krūšturi, krūšturi un līdzīgas preces atteikuma gadījumā, kā paredzēts Noteikumu 3.1. punktā.
    • 3.3 Preces izmēra maiņa
      Ja Pircēja iegādātā prece neatbilst pareizajam izmēram, Pircējs var atgriezt nopirkto preci, saņemot atpakaļ naudu, un pasūtīt pareizā izmēra preci, izņemot likumā noteiktās preces, kuru izmērus Pircējs nevar mainīt (atgriezt). Šādā gadījumā Pircējam būs pienākums atgriezt nepareiza izmēra preci un tiks piemēroti pārējie Noteikumu 3.1. un 3.2. punktā izklāstītie noteikumi.
    • 3.4 Tiesības atgriezt preces ar trūkumiem
      Pircējam, iegādājoties preces ar trūkumiem, ir tiesības 2 gadu laikā pēc preču piegādes Pircējam iesniegt pieprasījumu Pārdevējam. Šādā gadījumā Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju uz e-pasta adresi vai tālruņa numuru, kas norādīts Interneta veikala sadaļā "Palīdzība un informācija", un jāsniedz informācija par savu vārdu un uzvārdu, preces atgriešanas iemeslu, pasūtījuma numuru vai rēķina numuru, kas apliecina samaksu par preci, kontaktinformāciju (tālruņa Nr. Ja Pircēja pretenzija paredz Pircēja par preci vai tās daļu samaksātās naudas atgriešanu Pircēja kontā, Pircēja kontaktinformācija (piemēram, tālruņa numurs vai e-pasta adrese), bankas konta numurs un bankas, kurā atvērts konts, nosaukums, kods, ja Pircējs pieprasa kādu no šiem datiem.
      • 3.4.1 novērst defektus (labot preci);
      • 3.4.2 defektīva produkta aizstāšana ar atbilstošas kvalitātes produktu;
      • 3.4.3 lai samazinātu produkta cenu;
      • 3.4.4 atmaksāt samaksāto cenu.
      Prece tiek uzskatīta par labas kvalitātes preci, ja tā ir piemērota parastai lietošanai tāpat kā citas tāda paša veida preces. Turklāt preces kvalitāte un īpašības ir tādas, kādas varētu sagaidīt no citas tāda paša veida preces.
      E-veikalā pārdodamās preces, jo īpaši ar rokām darinātie izstrādājumi, var būt izgatavoti no dabīgiem materiāliem. Dažas īpašības, piemēram, svītru, adījuma tekstūras vai krāsas atšķirības, netiek uzskatītas par defektiem vai trūkumiem. Preču ražošanai tiek izvēlēti tikai augstākās kvalitātes materiāli, taču to dabiskās īpašības ir neizbēgamas, un tās jāpieņem kā daļa no preču individuālā izskata.
      Pēc pieprasījuma preces var atgriezt jebkurā no MB "Manola" pārvaldītajiem veikaliem, kas norādīti e-veikala tīmekļa vietnē, kā arī nosūtīt preces, izmantojot pašapkalpošanās terminālus vai kurjeru. Pārdevējs rūpīgi pārbaudīs atgriežamo preci un saprātīgā termiņā informēs Pircēju uz viņa e-pasta adresi, sniedzot informāciju par to, vai tiks izpildīta kāda no šajā punktā minētajām Pircēja prasībām. Par produktu samaksātā summa tiks atmaksāta vai produkts tiks nomainīts 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējam tika nosūtīts e-pasts, kas apstiprina atmaksu vai nomaiņu.
      Ja Pircējs pieprasa atmaksāt naudu un pieprasījums ir pamatots, Pircējam tiek atmaksāta visa par precēm samaksātā cena. Atmaksa tiek veikta tādā pašā veidā, kādu Pircējs izvēlējās, iegādājoties preces.
    • 3.5 Atmaksas metodes
      Pircējs var atgriezt Preces Pārdevēja veikalos, kas norādīti E-veikala tīmekļa vietnē (parasti lētākais E-veikala piedāvātais piegādes veids), nosūtot tās, izmantojot pašapkalpošanās paku terminālus vai ar kurjeru. Preču atgriešana veikalā ir bez maksas, savukārt par preču atgriešanu, izmantojot pašapkalpošanās paku termināli, tiek iekasēta maksa EUR 1 apmērā, kas tiek atskaitīta no Klienta saņemtās atmaksas summas par atgrieztajām precēm. Preču apmaiņas gadījumā atgriešanas pakalpojums, izmantojot termināli, ir bez maksas.
    • 3.6 Pircējam ir jāapmaksā un jāpieņem iegādātās preces saskaņā ar šiem Noteikumiem. Ja Pircējs bez pamatota iemesla atsakās pieņemt preces piegādes brīdī, Pircējs ir atbildīgs par preču atpakaļnosūtīšanas izmaksām pēc Pārdevēja pieprasījuma. Pircējam ir pienākums segt kurjera pieprasītās izmaksas arī tad, ja Pircējs nav pieņēmis preces laikā, par kuru vienojies ar kurjeru.
    • 3.7 Klients apņemas aizsargāt un neizpaust trešajām personām Konta pieteikšanās informāciju. Pircējs ir atbildīgs par viņam sniegto Konta pieteikšanās datu saglabāšanu, kā arī par jebkurām darbībām (datu pārsūtīšana, pasūtījumi, lietotāja komentāri utt.), kas tiek veiktas Interneta veikalā pēc pieteikšanās Kontā, un par sekām, kas no tā var rasties. Ja Pircējs pazaudē pieteikšanās datus Kontam, viņam/viņai nekavējoties jāinformē Pārdevējs pa tālruni vai e-pastu uz numuru vai e-pasta adresi, kas norādīta sadaļā "Kontakti".
    • 3.8 Pircējs ir atbildīgs par to, lai Pircēja tiešsaistes veikalā sniegtie dati būtu precīzi, pareizi un pilnīgi. Ja mainās Pircēja sniegtie dati Interneta veikalā, Pircējam tie ir jāatjaunina sadaļā "Mans konts" vai jāinformē Pircējs pa tālruni vai e-pastu uz sadaļā "Kontakti" norādīto adresi. Pārdevējs nekādā gadījumā nav atbildīgs par zaudējumiem, kas Pircējam un/vai trešajām personām radušies tādēļ, ka Pircējs ir sniedzis nepareizus un/vai nepilnīgus personas datus vai nav grozījis un atjauninājis datus pēc to maiņas. Ja Pircējs, izmantojot Interneta veikalu, sniedz trešo personu personas datus, Pircējs ir pilnībā atbildīgs par šādu datu sniegšanas un izmantošanas likumību.
    • 3.9 Ja rodas problēmas ar Interneta veikalā iegādāto preci, Pircējs var sazināties ar e-pasta adresi vai tālruņa numuru, kas norādīts Interneta veikala sadaļā "Kontakti". Pircējam ir arī iespēja iesniegt pieprasījumu/sūdzību Valsts patērētāju tiesību aizsardzības iestādei (Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt, tālrunis: 85262626751, tīmekļa vietne: www.vvtat.lt, tās teritoriālās struktūrvienības novados) vai aizpildīt pieprasījuma veidlapu Elektroniskās strīdu izšķiršanas platformā ec.europa.eur/odr/.
  4. 4. PĀRDEVĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
    • 4.1 Pārdevējs apņemas darīt pieejamus Interneta veikala pakalpojumus, kuru darbības nosacījumi ir izklāstīti šajos Noteikumos un nosacījumos un citos Interneta veikalā publicētajos noteikumos un nosacījumos.
    • 4.2 Ja Pircējs samaksā par Precēm, bet ar viņu nav iespējams sazināties izvēlētajam piegādes veidam noteiktajā termiņā, Pircēja pasūtījums tiek anulēts un nosūtīts atpakaļ Pārdevējam.
    • 4.3 Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja iegādātās preces, izmantojot Pircēja izvēlēto piegādes veidu, saskaņā ar Noteikumos paredzētajiem nosacījumiem.
    • 4.4 Ja Pārdevējs nevar piegādāt Interneta veikalā iegādātās preces neparedzētu apstākļu dēļ, kas saistīti ar preču piegādi, vai tādēļ, ka preces nav noliktavā, Pārdevējam ir tiesības izbeigt pirkuma līgumu, iepriekš par to informējot Pircēju. Šādā gadījumā Pārdevējs var piedāvāt Pircējam tādas pašas vai augstākas kvalitātes un vērtības produktu. Ja Pircējs atsakās, Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircēja samaksāto naudu 5 darba dienu laikā uz Pircēja kontu, no kura tika veikts maksājums.
    • 4.5 Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā izņemt jebkuru preci no Interneta veikala un izņemt vai mainīt jebkuru informāciju Interneta veikalā. Pārdevējs dara visu iespējamo, lai izpildītu katru Pircēja pasūtījumu, taču var rasties ārkārtas apstākļi, kuru dēļ Pārdevējam ir jāatceļ pasūtījums pēc pasūtījuma apstiprinājuma nosūtīšanas, un Pārdevējs patur tiesības to darīt jebkurā laikā.
    • 4.6 Ja Pircējs nolemj atkāpties no pirkuma-pārdevuma līguma un par to informē Pārdevēju Noteikumu 3. punktā noteiktajā kārtībā, Pārdevējs atmaksā Pircēja samaksāto summu Noteikumu 3. punktā noteiktajā kārtībā.
    • 4.7 Ja Pircējs izmanto Interneta veikalu, pārkāpjot šos Noteikumus un nosacījumus, mēģina graut Interneta veikala stabilitāti un drošību vai citādi pārkāpj Lietuvas Republikas tiesību aktus, Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot Pircēja iespējas izmantot Interneta veikalu vai slēgt Pircēja Kontu. Jebkurā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, ko izraisījis uzbrukums informācijas sistēmām, vīruss vai cita programmatūra vai tehnoloģiski kaitīgs vai kaitīgs materiāls, kas var ietekmēt to personu datorus, IT aprīkojumu, datus vai materiālus, kuras izmanto Interneta veikalu, kā arī tīmekļa vietnes, uz kurām tas atsaucas, Interneta veikala lietošanas vai tā satura lejupielādes rezultātā.
    • 4.8 Ja Interneta veikalā ir saites uz citām tīmekļa vietnēm un trešo personu informāciju, šīs saites ir sniegtas tikai informatīvos nolūkos, un Pārdevējs nekontrolē šīs tīmekļa vietnes neatkarīgi no to satura vai informācijas. Tāpēc Pārdevējs neuzņemas nekādu atbildību par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas rodas to lietošanas rezultātā.
  5. 5. PASŪTĪT
    • 5.1 Preču cena, kas norādīta Interneta veikalā pasūtījuma veikšanas brīdī, ir galīga un derīga gan Pircējam, gan Pārdevējam, izņemot acīmredzamas kļūdas gadījumā. Ja Pārdevējs atklāj, ka Pircēja pasūtītās Preces cena ir nepareiza, Pārdevējs par to pēc iespējas ātrāk informē Pircēju, un Pircējam tiek dota iespēja apstiprināt pasūtījumu par pareizo cenu vai atcelt pasūtījumu. Ja Pārdevējs nespēj sazināties ar Pircēju vai Pircējs nepiekrīt jaunajai pareizai cenai, pasūtījums tiks uzskatīts par atceltu un visas Pircēja samaksātās summas tiks atgrieztas Pircējam. Interneta veikalā cenas ir norādītas eiro, un tajās ir iekļauts PVN. Preču cena tiek palielināta par Preču piegādes izmaksām, kas ir atkarīgas no izvēlētā piegādes un apmaksas veida.
    • 5.2 Pircējs var pasūtīt un iegādāties preces Interneta veikalā vienā no šādiem veidiem:
      • 5.2.1reģistrējoties Interneta veikalā un izveidojot Kontu, reģistrācijas laikā sniedzot obligātos datus. Pircējs var pieteikties savā Kontā, ievadot reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi un Pircēja izstrādāto paroli;
      • 5.2.2 bez konta reģistrēšanas Interneta veikalā. Šādā gadījumā Pircējam ir jānorāda savs vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un piegādes adrese.
    • 5.3 Pasūtījuma apstiprinājums tiks nosūtīts Pircējam uz Pircēja e-pasta adresi, kas norādīta pasūtījuma apstiprināšanas brīdī.
  6. 6. PREČU CENA UN APMAKSA
    • 6.1 Maksājums par precēm tiek veikts ar kredītkarti (Visa, Maestro vai Mastercard), elektronisko banku, tiešo pārskaitījumu, kartes maksājumu pārvadātājam vai izmantojot tiešsaistes maksājumu sistēmu "Paypal".
    • 6.2 Pircējs apņemas samaksāt par Precēm nekavējoties, ja vien nav izvēlēts "Maksājums pēc saņemšanas". Tikai pēc tam, kad Pircējs būs samaksājis par pasūtījumu, tiks noformēts preču pasūtījums.
    • 6.3 Pēc Pircēja pasūtījuma saņemšanas tiks veikta Pircēja kartes autorizācija, lai pārliecinātos, ka maksājumu kartē ir pietiekami daudz līdzekļu maksājuma darījumam.
    • 6.4 Pasūtījuma apstiprināšanas procesā nospiežot pogu "Maksāt", Pircējs apstiprina, ka maksājumu karte ir viņa.
    • 6.5 Maksājumu kartes pārbauda un autorizē maksājumu kartes izdevējs, taču, ja izdevējs maksājumu neautorizē, Pārdevējs nav atbildīgs par piegādes aizkavēšanos vai neveiksmi.
    • 6.6 Pircējs piekrīt, ka Pārdevējs izrakstīs rēķinu elektroniskā veidā.
  7. 7. PREČU PIEGĀDE UN SAŅEMŠANA
    • 7.1 Iegādājoties preces Interneta veikalā, Pircējs izvēlas piegādes veidu un norāda precīzu piegādes adresi.
    • 7.1 Pircējs apņemas pats pieņemt preces. Ja Pircējs nevar pats saņemt preces un preces ir piegādātas uz norādīto adresi un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējam nav tiesību celt pretenzijas pret Pārdevēju par preču piegādi nepareizai personai.
    • 7.1 Šajā interneta veikalā piedāvātās preces var piegādāt visā Eiropas Savienībā.
    • 7.2 Piegādes veidi un cenas Latvia:
      • 7.2.1izmantojot DPD termināļus: bez maksas, ja pasūtījuma summa ir 70 EUR vai lielāka, citādi - 3,99 EUR*.
      • 7.2.2 ar kurjerpastu: bez maksas, ja pasūtījuma summa ir 70 EUR vai lielāka, pretējā gadījumā 4,99 EUR*..
      * Cenas var mainīties atkarībā no partneru piedāvājumiem attiecīgajā brīdī. Piegādes maksa tiek piemērota katram pasūtījumam.
      Precīzu piegādes maksas summu Pircējam norāda Interneta veikalā pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas piegādes maksas summa netiks mainīta.
    • 7.3 Piegādes izmaksas uz citām Eiropas Savienības valstīm, izņemot Lietuvu un Igauniju, 19,99 Eur. Pasūtījumiem virs 200 € piegāde uz ES valstīm ir bez maksas.
    • 7.4 Piegādes laiks Latvijā 3 - 6 darba dienas Piegādes laiks ir provizorisks un var mainīties atkarībā no apstākļiem, piemēram, brīvdienām un tamlīdzīgi. Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par piegādes termiņu neievērošanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja neatkarīgu apstākļu dēļ.
    • 7.5 Saņemot preces, Pircējam jāpārbauda sūtījuma stāvoklis (vai ārējais iepakojums ir neskarts) un jāparaksta piegādes un pieņemšanas dokuments. Tiklīdz Pircējs ir parakstījis piegādes un pieņemšanas dokumentu, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir labā stāvoklī. Ja Pircējs pamana, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts (samīcīts, slapjš vai citādi ārēji bojāts), Pircējam tas jāatzīmē piegādes un pieņemšanas dokumentā vai, ja sūtījumu piegādā ar kurjeru, jāsastāda iepakojuma bojājuma akts un par to jāinformē Pārdevējs. Ja Pircējs to neizdara, Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par jebkādiem preču bojājumiem un par jebkādām neatbilstībām preču montāžā, ja šādas neatbilstības var konstatēt, apskatot preces ārpusē. Pircējiem nekavējoties jāinformē Pārdevējs pēc paku saņemšanas no pašapkalpošanās termināliem un konstatējot jebkādas neatbilstības.
    • 7.6 Visu pārdodamo preču īpašības ir norādītas katras preces aprakstā tiešsaistes veikalā. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka preču krāsa, forma vai citas īpašības Interneta veikalā var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.
  8. 8. PERSONAS DATU APSTRĀDE
    Klienta sniegtie personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Privātuma politikā noteiktajiem noteikumiem un nosacījumiem.
  9. 9. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
    • 9.1 Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā grozīt un papildināt šos Noteikumus un nosacījumus, kā arī citus dokumentus, kas attiecas uz šiem Noteikumiem un nosacījumiem. Noteikumu un nosacījumu grozījumi vai modifikācijas stājas spēkā no to publicēšanas dienas, publicējot tos Interneta veikalā. Ja Pircējs nepiekrīt Noteikumu jaunajai redakcijai, grozījumiem, papildinājumiem vai izmaiņām, Pircējam ir tiesības tos noraidīt, ar nosacījumu, ka Pircējs zaudē tiesības izmantot Interneta veikala pakalpojumus. Pirkumiem Interneta veikalā piemēro noteikumus, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.
    • 9.2 Puses tiek atbrīvotas no saistību izpildes saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, ja to izpildi kavē neparedzēti un no Pusēm neatkarīgi apstākļi, kas Noteikumos un nosacījumos un citos Lietuvas Republikas tiesību aktos ir minēti kā. force majeure
    • 9.3 Visas autortiesības un citas intelektuālā īpašuma tiesības uz Interneta veikala tekstuālo vai grafisko saturu pieder Pārdevējam vai trešajai personai, kas nodrošina saturu. Tiešsaistes veikala saturu ir aizliegts izmantot vai izplatīt bez Pārdevēja rakstiskas piekrišanas.
    • 9.4 Pārdevējs neuzņemas nekādu risku un ir bez nosacījumiem atbrīvots no atbildības, ja Pircējs nav pilnībā iepazinies ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, pat ja viņam ir dota iespēja to darīt.
    • 9.5 Attiecībām, kas izriet no šiem noteikumiem, piemēro Lietuvas Republikas tiesību aktus. Visas domstarpības, kas rodas saistībā ar šo Noteikumu un nosacījumu piemērošanu, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, strīdus izšķir saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.
    • 9.6 Personas, kas izmanto šo Interneta veikalu, piekrīt, ka lielākā daļa saziņas ar Pārdevēju notiks elektroniski. Pārdevējs sazināsies ar Pircēju pa e-pastu vai sniedzot informāciju, ievietojot to Interneta veikalā. Visus paziņojumus un jautājumus Pircējs nosūta pa e-pastu vai sazinoties ar tālruņa numuru, kas norādīts Interneta veikala sadaļā "Kontakti".

Noteikumi atjaunināti un derīgi no 2023.02.01

Datu pārzinis

Duomenų valdytojas www.outpro.lt vai reģistrējot kontu, jūs piešķirat MB Manola (turpmāk tekstā - Uzņēmums) tiesības izmantot un apstrādāt jūsu personas datus saskaņā ar privātuma politikā izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem.
Visi jūsu personas dati ir tikai no jums. Jūs to sniedzat, iepērkoties vai reģistrējot kontu.

Datu apstrāde

Personas dati un datu kategorijas tiek vākti pirkuma vai konta reģistrācijas brīdī: klienta vārds un uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, piegādes adrese, konta pieteikšanās dati, konta aktivitāte, tostarp tehniskie pārlūkošanas dati (IP adrese, pieteikšanās un pārlūkošanas tehniskā informācija), paraksts (ja preces saņemat pats), pirkuma un piegādes datums un laiks, preču nosaukumi, preču daudzums, pirkumu cenas un piešķirtās atlaides, pirkumu apmaksas veids un maksājumu informācija.

Jūsu sniegtie dati tiek izmantoti, lai: pārvaldītu un izpildītu pirkuma dokumentus un pirkuma līgumu, reģistrētu klientu kontus, izpildītu un piegādātu pasūtījumus, atgrieztu preces, sniegtu klientam informāciju par pasūtījuma izpildes gaitu, sniegtu informāciju par nepabeigtiem pirkumiem, pabeigtiem vai nesamaksātiem maksājumiem, uzlabotu pakalpojuma kvalitāti un analizētu pakalpojuma sniegšanu, identificētu klientus, izskatītu pieprasījumus un sūdzības, kā arī uzlabotu e-veikala pārlūkošanas pieredzi.Informatīvie e-pasti par.www.outpro.lv preces, pakalpojumus, pārdošanas veicināšanas akcijas un citas ar veikalu saistītas darbības var jebkurā laikā atteikties no abonēšanas, noklikšķinot uz saites e-pastā vai uz saites zemāk, vai pa e-pastu

Elektronisko kontu dati tiek glabāti 10 gadus saskaņā ar likumu.

Datu pārraide

Mēs sniedzam jūsu personas datus trešām personām un tikai tad, ja nosūtīšana ir saistīta tikai ar pakalpojumu sniegšanu, līgumu izpildi, pasūtījumu piegādi un pasūtījumu atgriešanu.
Sīkfailu izmantošana

Sīkfaili ir konkrēti datu faili, kas tiek automātiski izveidoti, pārlūkojot mūsu vietni, un tiek saglabāti jūsu lietotajā ierīcē (datorā vai mobilajā tālrunī). Sīkfails satur anonīmu informāciju, un to uz jūsu datoru vai mobilo tālruni nosūta skatāmās vietnes serveris.

Mūsu e-veikals var saglabāt būtiskas, funkcionālas, statistikas un mārketinga sīkdatnes. Sīkfaili tiek saglabāti tikai tad, ja jūs apstiprināt savu piekrišanu tīmekļa vietnes sākumlapā redzamajā ziņojumā, izņemot tos sīkfailus, kuriem piekrišana nav nepieciešama (būtiskie un funkcionālie sīkfaili, trešo pušu satura koplietošanas sīkfaili sociālo tīklu pieteikšanās nolūkā). Mēs izmantojam sīkfailus, lai uzlabotu vietnes pārlūkošanas pieredzi, analizētu vietnes lietotāju uzvedību un analizētu datplūsmu vietnē.

Datu pārvaldība

Jums ir tiesības piekļūt saviem personas datiem un tam, kā tie tiek apstrādāti, pieprasīt iesniegto personas datu labošanu, papildināšanu vai iznīcināšanu, kā arī apturēt savu personas datu apstrādi (piemēram, atsaukt savu piekrišanu saņemt paziņojumus, e-pastus).

Ja vēlaties saņemt detalizētu informāciju, lūdzu, nosūtiet pieprasījumu uz privatumas@outpro.lt.